به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به نقل از واحد عضویت و پروانه اشتغال، به منظور ارتقا خدمات الکترونیکی منجر به صدور، تمدید و ارتقا پایه پروانه اشتغال، تشکیل پرونده به صورت غیرحضوری انجام می شود.
فرایند انجام عملیات الکترونیکی پس از درخواست عضو و انتخاب نوع درخواست (تمدید، ارتقا و صدور پروانه اشتغال) مدارک ارسالی توسط کارشناس مربوطه بررسی و در صورت داشتن نواقص به نامبرده بصورت سیستمی اعلام می گردد، در نهایت پس از رفع نواقص تاریخ مراجعه جهت ارائه اصل مدارک به واحد عضویت و پروانه اشتغال از طریق کارتابل اطلاع رسانی می گردد و کلیه روندهای اقدامی جهت عضو در کارتابل ثبت و قابل مشاهده می باشد.
از مزایای این طرح می توان به کاهش تردد در روند رسیدگی به پروسه پرونده، مدیریت زمان و افزایش سرعت خدمات اشاره کرد.
دیدگاه ها بسته شده اند.
دیدگاه ها بسته شده اند.