پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت “روز مهندس”

01:232.3K

 

مهندس کمال دویده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه -سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس- را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری نمایند.

تقارن پنجم اسفندماه سالروز ولادت “خواجه نصیرالدین طوسی” و “روز مهندس”، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم، نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود و دستیابی به افق‌های افتخار بر اساس سندچشم‌انداز مهیا گردد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، پنجم اسفندماه، بزرگداشت روز مهندس، را به خانواده معزز شهدا و تمامی مهندسان این مرزوبوم، به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان خوزستان تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستار و آرزومندم.

 

 

لینک کوتاه
https://nezam-khz.ir/?p=26589

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.