فراخوان مناقصه عمومی ساخت و تحویل تابلوهای برق فشار متوسط ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان

06:24703

 

نظربه اینکه ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان قصد دارد ، ساخت و تحویل تابلوهای برق فشار متوسط ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در کوی پیروزی اهواز را بصورت مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقوقی و یا حقیقی  (دارای تاییدیه از شرکت توزیع نیروی برق اهواز )  که برای اجرای موضوع مناقصه دارای توان فنی و اجرایی لازم می باشند ، دعوت بعمل می آید از روز سه شنبه مورخ‌ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۲ جهت خرید و تهیه اسناد مناقصه، تکمیل و تحویل مدارک در قبال اخذ رسید از امور اداری این سازمان اقدام نمایند.

نشانی‌ محل‌ دریافت و تسلیم‌ پیشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری

قیمت خرید اسناد مناقصه برابر ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال است که می بایست به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس واریز و اصل فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل گردد.

توضیح اینکه به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط که به هر نحو مطابق تاریخ های ذکر شده نباشد و یا پس از مقرر ارسال گردند، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

این سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات تحویلی دارای اختیار تام و کامل بوده و شرکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی

نخواهند داشت.

۱-موضوع‌ مناقصه ‌: ساخت و تحویل تابلوهای برق فشار متوسط ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان  

۲-  شرح‌ مختصری‌ از مشخصات‌ و مقادیر کار :

– تجهیز کارگاه

-اجرای عملیات تهیه کلیه متریال مورد نیاز طبق وندور لیست شرکت توزیع نیروی برق اهواز ساخت و تکمیل و مونتاژ و تست تابلو های مورد نیاز مطابق نقشه های پیوست

– سایر عملیات و اقداماتی که در فرایند انجام کار، با تایید مشاور و کارفرما، جز الزامات کار تلقی می شود.

– تابلو های برق تولیدی در هر مرحله باید توسط پرسنل معرفی شده شرکت توزیع نیروی برق اهواز بازرسی و از ایشان تاییدیه اخذ گردد. همچنین قبل از تحویل و بارگیری تابلو ها اخذ تاییدیه از شرکت توزیع نیروی برق اهواز الزامی می باشد.

۳-  مبلغ پایه : هزینه اولیه برآورد شده ، در حدود  ۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است.

۴- محل‌ تحویل تابلو ها : شهر اهواز – کوی پیروزی – روبروی بیمارستان شرکت نفت – پلاک ثبتی ۹۱۳

۵- مدت‌ اجرای‌ کار : اجرای پروژه به مدت چهار ماه در نظر گرفته شده است.

۶- صاحب کار و مناقصه‌ گذار:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

۷- دستگاه‌ نظارت‌ و مشاور : شرکت مهندسین مشاور افق دانش ثریا.

۸- مبلغ‌ تضمین‌ شرکت‌ در مناقصه: ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( پانصد میلیون ریال ) است‌ که‌ باید به‌ یکی‌ از صورتهای‌ مشروحه‌ زیر، همراه‌ با اسناد مناقصه‌ در پاکت‌ به‌دستگاه‌ مناقصه‌ گزار تسلیم‌ شود.

الف: فیش واریز مبلغ فوق به شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس  به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ب- ضمانت‌نامه بانکی بنام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و به مدت سه ماه از تاریخ دعوت به مناقصه

ج- سفته با امضا دو ضامن معتبر به میزان دو برابر مبلغ (۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال )

این ضمانت نامه بعد از امضای قرارداد با برنده مناقصه و انجام تشریفات اداری، مسترد می گردد.

۸-۱- چنانچه برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی به نفع سازمان ضبط می گردد.

۸-۲- سپرده نفرات دوم و سوم مناقصه مطابق ماده ۳۷ نظام نامه مالی و اداری سازمان نظام مهندسی پس از عقد قراداداد با مدیرپیمان مسترد خواهد شد و ضمانت سایر شرکت کنندگان پس از اعلام برنده مسترد می گردد.

۹- تضمین انجام تعهدات : معادل پنج درصد مبلغ اولیه پیمان می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی یا سفته به میزان ده درصد مبلغ اولیه پیمان با امضاء دو ضامن معتبر پس از برگزاری مناقصه و در زمان عقد قرارداد توسط مدیرپیمان به صاحب کار تحویل می گردد. ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات پس از تحویل موقت ، مسترد می گردد. ضمنا مطابق نظام نامه مالی سازمان و متن قرارداد از هر صورت وضعیت مدیر پیمان معادل معادل ۱۰ درصد حسن انجام کار کسر گردیده و ۵ درصد آن پس از تصویب صورت وضعیت قطعی و ۵ درصد باقی آن به همراه ضمانت نامه پس از تحویل قطعی به مدیر پیمان مسترد می گردد.

۱۰- تاریخ و مدت فروش اسناد مناقصه: ‌ ‌اسناد مناقصه در ساعتهای‌ اداری‌ از روز سهشنبه مورخ‌ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ الی روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ تا ساعت ۱۲ بفروش‌ می‌رسد.

۱۱- مهلت‌ تسلیم‌ پیشنهادها : مهلت تسلیم پیشنهاد ها تا پایان ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ می‌باشد و هیچگونه پیشنهاد کتبی و یا شفاهی بعد از مهلت یادشده پذیرفته نخواهد شد. ضمنا بازگشایی پاکات در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۳ می باشد.

۱۲- نشانی‌ محل‌ دریافت و تسلیم‌ پیشنهادها : اهواز – کیانپارس – خیابان دوازده غربی – فاز سوم – سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان – امور اداری (پس از تحویل مطابق پیوست نسبت به اخذ رسید اقدام گردد)

۱۳- قیمت‌ اسناد مناقصه‌: قیمت اسناد مناقصه برابر ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال‌ است‌ که می‌بایست به‌ شماره حساب ۱۰۱۰۶۶۷۴۱۷ نزد بانک تجارت شعبه کیانپارس به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان واریز و  فیش آن در هنگام خرید اسناد تحویل‌ شود.

۱۴- نحوه ارائه اسناد مناقصه : مناقصه گر می بایست اسناد خود را پس از تکمیل ، مهر و امضا نموده در  پاکت به شرح ذیل تکمیل نموده و آنها را به دستگاه مناقصه گذار تحویل نماید.

۱-۱۴- اسناد و مدارکی که باید در پاکت الف قرار داده شود عبارتند از :

  • اسناد استعلام و پیوست های آن ، ممهور شده به مهر شرکت و امضا شده توسط سازنده ذی صلاح/صاحب امضای مجاز شرکت /شخص حقیقی
  • ضمانت نامه شرکت در مناقصه به یکی از صور مندرج در بند ۹.
  • اشخاص حقوقی : رونوشت برابر با اصل اسناد ثبتی شرکت شامل اساسنامه، روزنامه رسمی اگهی تاسیس ، روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.
  • اشخاص حقیقی : کپی شناسنامه و کارت ملی- ارائه رزومه کاری الزامی می باشد.
  • تصویر گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده (برای اشخاص حقوقی).
  • تصویر برابر اصل تاییدیه از شرکت توزیع نیروی برق اهواز
  • رزومه کاری مرتبط با موضوع مناقصه و توان فنی و اجرایی

مجوز HSE پیمانکار به همراه برنامه ی زمان بندی انجام کار

۲-۱۴- اسناد و مدارکی که باید در پاکت ‹‹ ب ›› قرار داده شود عبارتند از :

برگ پیشنهاد قیمت که باید طبق پیوست تکمیل شده باشد.

۱۴-۳- در زمان بازگشایی پاکات، پس از تائید مدارک پاکت الف ، مدارک پاکت ب توسط کمیسیون بازگشایی پاکات مورد بررسی قرار می گیرد..

۱۵– پیمانکار می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشد و ضمن ارائه رزومه کاری مرتبط در اسناد مناقصه ، دارای تجربیات مشابه باشد.

۱۶– واگذاری کار به اشخاص ثالث بصورت کلی و جزئی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و باعث فسخ پیمان خواهد شد.

۱۷- مالیات تکلیفی مطابق آخرین بخشنامه سازمان امور مالیاتی از هر پرداختی کسر می گردد.

۱۸-کلیه شرکت کنندگان در مناقصه می بایست تاییدیه کارگاه یا کارخانه یا شرکت خود را از شرکت توزیع نیروی برق اهواز اخذ نمایند و یا اسم آنها در وندور لیست شرکت توزیع نیروی برق اهواز وجود داشته باشد.

۱۹– هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب و اسکان و خورد و خوراک کارشناس شرکت توزیع نیروی برق اهواز برای شرکت های خارج از اهواز بر عهده برنده مناقصه خواهد بود و از این بابت پرداخت جداگانه ای صورت نخواهد گرفت.

 

 

لینک کوتاه
https://nezam-khz.ir/?p=38782

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.