سازمان نظام مهندسی

تمدید اعتبار کلیه ی پروانه های اشتغال به کار شخص حقوقی تا پایان سال

02:002.4K

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در مکاتبه ای با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و رئیس سازمان نظام کاردانی استان از تمدید اعتبار کلیه ی پروانه های اشتغال به کار شخص حقوقی (اعم از شرکت های خدمات فنی و آزمایشگاهی، شرکت های حقوقی طراحی و نظارت ماده ۱۴، شرکت های حقوقی طراحی و نظارت تبصره ۴ ماده ۱۱، اشخاص حقوقی سازندگان مسکن و ساختمان «مجریان ذیصلاح») تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (همانند پروانه ای اشتغال به کار شخص حقیقی) خبر داد.

در این مکاتبه آمده است:

به آگاهی می رساند با توجه به تنفیذ اختیار تمدید پروانه های اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی به مدیران کل راه و شهرسازی استان ها از سوی مدیرکل محترم دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت متبوع طی نامه شماره ۹۷۰۰۵/۴۳۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴، اعتبار کلیه ی پروانه های اشتغال به کار شخص حقوقی (اعم از شرکت های خدمات فنی و آزمایشگاهی، شرکت های حقوقی طراحی و نظارت ماده ۱۴، شرکت های حقوقی طراحی و نظارت تبصره ۴ ماده ۱۱، اشخاص حقوقی سازندگان مسکن و ساختمان «مجریان ذیصلاح») تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ (همانند پروانه ای اشتغال به کار شخص حقیقی) تمدید می گردد. مقتضی است دستور فرمایید مراتب را به نحو صحیح به کلیه اعضا اطلاع رسانی نمایند. لازم به ذکر است امکان اخذ کار جدید توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به شرط رعایت بندهای ذیل میسر خواهد بود.

۱- آن دسته از شرکت های حقوقی که به هر نحوی نیازمند تغییرات در پروانه اشتغال به کار هستند (اعم از ورود، خروج، ارتقا رتبه و…) مشمول تمدید پروانه نخواهند بود و می بایست نسبت به انجام تغییرات و چاپ مجدد پروانه اقدام نمایند.

۲- آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی، که به هر نحوی اجازه اخذ کار جدید را ندارند (اعم از دارا بودن حکم شورای انتظامی، اعلام از سوی مراجع قانونی و…) تا رفع محرومیت و اعلام از سوی مراجع ذیصلاح امکان اخذ کار جدید را نخواهند داشت.

تصویر مکاتبات فوق در اداه می آید:

تصویر مکاتبات

لینک کوتاه
https://nezam-khz.ir/?p=29162

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.