آغاز به کار دبیرخانه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان(مجریان ساخت)

01:193.1K

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، نخستین جلسه کمیته تشخیص صلاحیت انبوه سازان و سازندگان(مجریان ساخت) مسکن وساختمان در محل انجمن انبوه سازان برگزارشد. در این نشست که با حضور مدیرکل دفترتوسعه مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، نائب رییس سازمان نظام کاردان ها و معماران تجربی و اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان خوزستان برگزار شد.
در این نشست انجمن به عنوان دبیرخانه کمیته تشخیص صلاحیت به طور رسمی آغاز به فعالیت نموددر همین رابطه به تشخیص کمیته رحمان چراغی بابادی عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان به عنوان دبیر کمیته تشخیص صلاحیت استان انتخاب شد.
همچنین در راستای اجرای بند۵-۶ دستورالعمل تشخیص صلاحیت مقرر شداز معاون استاندار در امور عمرانی و شهرداری اهواز نیز به عنون اعضای کمیته در جلسات آتی دعوت به عمل آید.
در ادامه این نشست چگونگی اجرای دستورالعمل تشخیص صلاحیت،پایه و رتبه بندی انبوه سازان وسازندگان مسکن و ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
درپایان در جهت هم افزایی و هم اندیشی میان انجمن انبوه سازان،سازمان نظام مهندسی وسازمان نظام کاردانی درجهت ارتقا و توسعه جایگاه ساخت و ساز در استان وپیشبرد امور صنفی و حرفه ای هماهنگی بیشتری میان این تشکل ها صورت گیرد.
لازم به ذکر در این نشست دبیر خانه کمیته تشخیص صلاحیت استان در محل انجمن افتتاح و مقرر گردیدجلسات آتی بصورت مستمر در دبیرخانه انجمن برگزار شود.

لینک کوتاه
https://nezam-khz.ir/?p=26529

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.